Friday 19 July 2013

Futsal Lagi........

Assalamuallaikum warga SGB…
Kamu suda baca pasal Futsal yang dianjur oleh Pemuda UMNO Libaran kan?Ceritanya ada di sini.

Untuk pengetahuan, dalam masa yang sama,pada hari yang sama(06/07/2013 – sabtu sehingga 07/07/2013), ada di antara anak-anak SGB ni yang ikut pertandingan futsal Anjuran Belia dan Sukan di Bt4, gelanggang futsal berhampiran Balai Polis Bt4, tapi di tengah-tengah permainan, terpaksa ditukar tempat sebab hujan turun, jadi game di pindahkan ke Sandakan Futsal..

Nda ramai la, cuma ada 8-9 orang ja..Namanya juga futsalkan, bukannya ramai ahli yang main.. Nama team diaorang ni, Belia Sg. Beruang (BSB).. Dorang tau pasal Anjuran ni melalui Uncle Jainal @ Mangun, orang kuat Persatuan Belia SGB.

Nda mau cerita banyak, sebab detail sebenar Admin pun kurang pasti, tapi yang Admin pasti, Team BSB berjaya masuk ke separuh akhir, tapi dikalahkan oleh team dari Batu Sapi.. Nda apa, lain kali kamu orang boleh main lagi.. Kasi mantap pula kali ni, kita tunjuk siapa sebenarnya Belia SGB.. Ehehe, Admin pula yang terlebih-lebih semangat..Bukan apa, itu untuk sokongan moral.

Ba, kamu layan la gambar-gambar yang sempat photographer Admin ambil ni.. Tapi sorry la ya kalau gambar kurang memuaskan, sebab photographer Admin ni cuma dapat bawa telefon punya kamera seja.. Kamera Admin diguna untuk ambil gambar belia-belia SGB yang main di Kg. Dandulit (sini).. Itu pun bukan Admin yang gambar(hahaha).. Admin lantik juga photographer untuk gambar di sana.. Ala, Admin sibuk ba masa tu.. Bah, layan~~~

Inilah jejaka-jejaka @ ambur-ambur SGB yang ambil bahagian dalam Pertandingan Anjuran Belia dan Sukan di Bt4 ari tu… Kamu kenal kan? Kalau nda kenal, pastu mau bekenalan, ba, pigi seja facebook, group Anak-Anak Beruang kamurang boleh tanya di situ.


Semangat membawa nama SGB.. Good job korang..Lain kali, tunjukkan macamana sebenarnya sifat beruang..



Adik sapa la ni kali……..


Lepas habis main, dorang terus ke rumah Pacik Jainal.. Makan-makan tu.. Penat main, terus di jamu makanan.. Baik sungguh nasib dorang ni kan(walaupun nda menang, eheh)


 Bapa si Sinta ba ni rupanya.. ahaha

Ba, rasanya itu seja laporan kali ni.. Macam biasa, kamu kasi komen la apa-apa yang patut.. Supaya Admin bole perbaiki apa-apa yang kurang dan kurangkan apa-apa yang lebih..

Ok, Admin mau pegi, Peace!!!

No comments:

Post a Comment